upp i ottan

Godmorgon mina kära vänner, eller ska jag säga gomorrón gubbar!
För det är nämligen dags för en tripp till Götet idag, därav min mycket tidiga uppgång. Tåget går om en snar timme och det är typ 10 minusgrader. Mina ögon vill inte öppna sig helt och jag känner mig halvt som en siameskatt. Tur att man kan sova på tåget. På så sätt är tåg en himla bra uppfinning. Varför jag är så trött kan ju bero på fler saker men att jag har gått upp vid 12 i två veckors tid och att jag har sovit drygt 5 timmar i natt kan ju spela in. Kollade på kärleksfilmen The Holiday igår innan jag somna och sen när den var slut kunde jag helt enkelt inte somna alls. Efter någon timmes stirrande i taket somnade jag dock. Den är söt den där filmen. Underbar kärleksberättelse, och Jude Law, mumma!

Ne nu ska jag äta en rostad macka och sen göra mig klar!
Sov gott, ni lyckosamma människor med varmsäng och sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0