Trött och halvförlamad

Efter att ha varit bedövad i typ halva ansiktet i ca 5 timmar så känns det som en befrielse att kunna bita sig i läppen och faktiskt få ont. Ja, det handlade ju om ett besök hos tandläkaren som ni kanske förstår. Är det värt att känna sig halvt förlamad i 5 timmar för att inte behöva känna någonting då tandläkaren gräver med instrument i munnen på en? Jag vet inte faktiskt, kanske borde man skippa bedövningen nästa gång.
  Jag har i alla fall fått mycket uträttat idag. Tandläkarbesök, biblioteket, apoteket, inköp av veckans kokbok och hämtat ut mitt körkort (äntligen!). Efter alla dessa ärenden stack jag till Emma O för att ta tag i projektarbete. Hallelujah säger jag bara! Vi har kommit igång på riktigt(!). Om jag inte redan har skrivit det så ska vi alltså göra en porträttsamling med personporträtt (text & bild) av Kända skara djäknar. Det blev en lista på 10 namn och vi har kontaktat de flesta och faktiskt fått svar från ett par. Roligt när man ser resultat!

Efter 4 timmars arbete och ett kik på veckans avsnitt av One Tree Hill kan jag faktsikt säga att jag är mycket nöjd med dagens prestationer. Ett underbart sms från Axel förut gjorde dagen lite bättre också. "Annika är sjuk, därav inget religionsprov imorgon". Ledsen Annika, inte skoj att va sjuk men nu kan jag fokusera på italienskan. Jag måste läsa mitt horoskop och se om dagen har stämt överens med stjärnorna.
  Nu blir det italienskaplugg, imorgon är det nämligen prov på Miercoli di Trieste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0