Resumé av 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del kan jag tänka mig,  tog körkort bla.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte ens vad jag hade för löfte, så antar att jag bröt de.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon?
Nej

5.Vilka länder besökte du?
Italien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag är faktiskt ganska nöjd med 2008.
Mer pengar  tackar man ju iofs inte nej till.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

27-28 sept & 3 dec

8. Vad var din största framgång 2008?
Största framgång? Körkortet kanske.

9. Största misstaget?
Finns nog en del, främst 1:a uppkörningen

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mitt immunförsvar  tog semester hela 2008

11. Bästa köpet?
Helt klart min Nikon D40

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Som vanligt, kläder antar jag & filmer

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vänner & familj spelar stor roll

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla som inte dansar är våldtäktsmän-Maskinen
Human-The Killers
&  typ 50 Beatles-låtar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var nog ganska likt med förgående år! (mer glad än ledsen)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tillfällen

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Några få saker

18. Hur tillbringar du jul?
Hemma med familjen

19. Blev du kär i år?

Kär vill jag inte påstå

20. Favoritprogram på TV?
Oj. Gossip Girl, Greek, One Tree Hill, 90210 osv.

21. Bästa boken du läste i år?
Inte läst speciellt mycket böcker i år
men Jävla John, var bra

22. Största musikaliska upptäckten?
Movits! & Melissa Horn

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, ringar från serien Stairway

25. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det faktiskt

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med vänner på Oktoberfesten dagen innan
& med släkten på självaste födelsedagen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, troligtvis! 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008
Hm.. ganska egen antar jag. Influenser av indie kanske.
Jag vet inte!

29. Vad fick dig att må bra?
Emma & en hel del andra människor

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha! Celebcrush. Hade jag någon sådan?
Chuck i Gossip Girl möjligtvis.

31. Vem saknade du?
Ingen speciell faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0