otroligt härlig seger!

Ja, mitt första inlägg detta året handlar inte om själva nyårsafton. Det får ske vid ett senare tillfälle idag. Utan detta inlägget kommer handla om dagen innan nyårsafton. Ni som läst bloggen vet att jag denna dag befann mig i ett kokande Skandinavium. Jag har nog aldrig varit så peppad på match. Vad är det man brukar säga, tredje gången gillt? Denna gång gällde inte det talesättet, fjärde gången gillt får vi lov att säga. För det var precis vad som hände. Frölunda vann över Timrå med 2-1 och indianen inom mig skrek av lycka. (bilden på mig som supporter visar därför ingen skönhet, bara glädje) Efter tre raka förluster var det nu indianernas tur att ta med segern. Det är som jag säger, Frölunda har aldrig förlorat då jag har varit på plats.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0