med ben som värker

Sitter här och känner mig som en utsliten pensionär. Trött och sjukt ont i benen! Jag vet, tröttheten kan stämma bra in på en 18-åring. Men benvärken? Jo det beror ju såklart på för dåliga skor och felbelastning under en lång tid. Detta ska dock tas itu med på söndag, massage är nämligen inbokad då. Jag vet inte om det är läge att förklara varför jag har ont. Men det handlar om att de två benen man har inne i smalbenet har gått ihop och blivit ett på mig, så på söndag ska dessa dras isär. Det brukar inte göra fasligt ont, men nu en dag med massa spring i Göteborg så känns det. Upp och ner i trappor och fram & tillbaka. Henkes och mitt äventyr började med att tåget var inställt. Hurra för mig och kollektivtrafik ännu en gång! Men det löste sig och jag fick lära mig att vara lite spontan.
  Det blev inte jättemycket till shopping men med hem i en kasse finns i alla fall en apsoft collegetröja från Carlings och nya Oasis albumet. Hade dock velat ha med mig en orginal LP-skiva med Beatles-Let it Be, men ekonomin sa nej till det idag.

En kort sagt mycket bra dag med lunch-a-la-Italia på PastaPrego och en hel del skratt. Nu blir det tacos som uppladdning för nattens drama. Popcornen ligger framme beredda att poppas och godispåsen är klirrad. Jag är som gjord för JVM-final i hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0