intensiva & bråda dagar

Efter några intensiva dagar innehållande, matlagning, let's dance, aerobicinstruktörs utbildning, personalfest, läxor och pass på gymmet, tänkte jag nu att jag kunde vila ut. Men icke sa Nicke. Nu är skolan igång igen och på allvar denna gången. Läxor i varenda ämne och det bara trycks in prov på schemat. Nya terminen börjar dock på torsdag, härligt schema? Nej? 5 timmars hål på onsdagar, håltimmar de andra dagarna också utom torsdag då jag endast går 8-9, soft iofs.
  Sista lektionen för filmkunskap imorgon, vilket är tragiskt faktsikt. Jag som tyckt som mycket om den kursen, och en av de bästa lärarna jag haft. Får hoppas på att Filmvetenskap blir lika bra. Jag har i alla fall ögonen på målet, 21 veckor kvar till studenten. Inte illa. Men fram tills dess har man ju så mycket att göra att det är svårt att undvika en depression. Men jag ska i alla fall försöka. Är ju trots allt sista terminen.

Guldbaggegalan ikväll. Galorna fortsätter och jag fortsätter sitta framför teven. Vilken blir årets svenska film? Det återstår att se. Filmfantast som jag är, kommer jag i alla fall sitta bänkad medan vinnarna läses upp, samtidigt som jag släpper en och en annan skrattsalva åt Johan Glans och Björn Gustafsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

här uppdateras det ofta ;P

2009-02-12 @ 22:59:40
Postat av: Anonym

aa Lovisa kanske har blivit käär????mycke nu...

2009-02-13 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0