Har man gjort något av värde?

3 januari. Då har det redan gått tre dagar på det nya året och vad har man gjort för vettigt? Inte mycket att hänga i julgranen. Sett ett antal filmer, sett några fler filmer och typ inget annat. Alltså inte speciellt mycket vettigt alls. Ja det är bara några få dagar kvar på lovet också, sen väntar en hel termin till på Katedral. Projektarbete, slutprov, uppsatser och sen är vi där, studenten kommer med stormsteg.
  Men mitt nyårslöfte var ju att ta dagen som den kommer. Vilket betyder att jag inte kommer tänka på alla de där negativa influenserna, jag kommer se på det positiva. Eller? Ska jag misslyckas med detta nyårslöfte också?

Nu har jag halkat in på en annan bana igen. Blir inget vettigt inlägg av det här heller. Btw så måste jag ändra min dygnsrytm. Den är nämligen helt åt skogen. Somnar vid halv två tiden och vaknar aldrig upp innan 12. Det måste bli ändring på det här. Ikväll kommer i alla fall morbror med familj hit. Igår var moster med familj här, känns lite som en äkta släkthelg. Ja, så ikväll väntar mat, reseplanering för de vuxna, singstar och gått sällskap antar jag. Men nu, vad sägs om en promenad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0