Grammisgalan 2009



Då var det dags för en utav januaris höjdpunkter. de som känner mig väl vet att alla dessa musik-film-idrotts-galor är något av mina favoriter så här i januarimörkret. Först ut är Grammisgalan. Alltid lika spännande. Vem blir årets kvinnliga/manliga artist och mitt favvo pris, årets liveakt? Om 5 minuter kommer jag sitta bänkad framför Tv4 och rösta på årets låt, för det kan man nämligen göra från sin mobiltelefon. Min favorit detta år får bli Veronica Maggio-Måndagsbarn, eftersom den spelats en hel del i min ipod det senaste halvåret.
  Kvällen kommer spenderas tillsammans med ett par varma smörgåsar, ett glas mjölk och till efterrätt en påe popcorn!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0