ännu ett silver

Då blev det ännu ett silver till samlingen av medaljer för småkronorna. Efter en grymt bra första period visade Kanada vart skåpet ska stå och Swe tappade andan. 5-1, vad ska man säga? Kanda var helt enkelt det bättre laget.
  Idag har jag själv provat mina skridsko-skills. Axel & jag begav oss idag till stenbrottet på Kinnekulle för att åka lite skridskor. Efter drygt två timmar var vi nöjda och nu har grabben precis åkt.

Fett galen dröm jag hade i natt. Mardröm faktiskt, men den är så invecklad så jag kan inte ens förklara. Blev dock bara typ 4 timmars sömn pga mardrömmen och hockeyn, så nu är jag lite lagom mosig. Käk ikväll ialla fall på gatuköket med Emma & Carro.Amerikansksallad? ja tack!

Btw. Axel & jag invigde Oasis plattan förut. Måste säga att den var grymt bra faktiskt. I'm outta time, den live i Scandinavium kommer bli galet stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0