Vad hände med superwoman-lovisa?

Ja vad hände egentligen, med överglada, alltid leende och spralliga lovisa? Ja, hon försvann. På ett kick så tog hon semester, utan att lämna in sin semesteransökan. Men vart åkte hon då? Det är frågan det.
  Seriöst, vad har hänt med mig? Jag som har varit så glad enda sen skolan började, allting har flutit på och verkat sluta i något gott. Inget har kunnat stoppa min lycka och nu helt plötsligt, har luften helt gått ur mig.
Tillbaka till söndagsångesten, tillbaka till lovisa-tänker-så-det-knakar-dagar. Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vet hur du känner dig!

Fast, även SuperWoman måste ta ledigt ibland.

:)

2008-09-24 @ 22:26:28
URL: http://fridabredelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0