två fullspäckade dagar

Ja, det har hänt igen. Jag har inte hunnit blogga. Men nu sitter jag här och ska försöka knappa ihop något bra. Gårdagen ägnades åt en hel del skratt. Skön dag i skolan, försäljning av studentkort och en lektion, heja heja! Efter plugget blev det chill-time med Daniel, Emma och Axel. Först tv-spel (jag kickar ass på Wii-mariocart) och sen fika på Närsom såklart. Jag tycker om Närsom, det är mysigt och dem spelar grymt bra musik. Det uppskattas.
  JAg fick avlägsna mig därifrån iaf, hade ju bokat in på gymmet. PowerStep. Säger bara JÖSSES så jobbigt, men jag klara det, och nästa vecka är jag påt' igen! Duschen var inte helt fel och uppskattades mer än lagom mycket efteråt. I väntan på min mor drog jag hem till Torsten och Restaurang Bergsten, där det blev skratt och köttbullar m. pasta. Mycket gott. Mycket bra sällskap! Det var också Henriks 18-årsdag, Grattis!

Idag däremot har det hänt hur mycket som helst. Skratt. En lektion. Innebandyboll i huvudet. Körlektion. Pasta Carbonara. Gymmet i 2 h. Häng med Jonas. Häng med Axel, Magnus, en annan grabb, Ragnar, Calle och Madde i Kaffis. Youtubeklipp och framförallt italienska plugg. För imorgon är det prov. Hurra!
  Nu ska jag krypa i säng, men först önskar vi Christopher en bra resa till London. Vi är alla avundsjuka!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0