Tv-stjärna?

Haha, jag såg precis trailern för den nya serien Färjan på Kanal 5. Har ni sett den? Om ni sett trailern borde ni också sett killen som dansar i discoljus med en drink i handen. Haha, det är i alla fall Axel. Ja Axel i min klass alltså. Jösses så roligt jag har haft åt det där klippet de senaste dagarna. Nya Tv-stjärnan? Ja vem vet.

Om en timme cirkus, så åker min bror hem till Karlskrona igen. Men det var ett trevligt, men kort besök. Om två timmar däremot, så dyker Nya Lidköpings Tidningen upp här i mitt hus. Intervju inför min kommande födelsedag. Ska man berätta om sina framtidsplaner nu? Tur att man har några som ligger och skräpar i bakhuvudet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0