Sjung om studentens...

Nu känns det på riktigt att studenten faktiskt börjar närma sig. Idag har jag tagit ännu ett kliv in i Studentens värld och denna gången kom jag till landskapet, Studentmössa. Att välja studentmössa är en hel vetenskap. Band hit, text dit, strass eller guld, lyx eller budget, uppsala eller lund, lokförare eller emil i lönneberga, champagneglas & penna eller brodyr i det vita? Ja du, det var många frågor och alternativ som stod på vägskyltarna i detta Studentland. Men tillsist blev det nog bra. Enkelt och snyggt. Hoppas vi på. Lovisa Sp3b, mer info behövs ju egentligen inte.
  Blev också beställning av Studenttröja. Den är helt klart värd sina 299 kr, för jösses så skön den var. Plus att den är ett litet minne såklart.

Efter plugget fick jag skjuts av Ludde till mammas jobb. Tack Ludde. Sen tog i bilen till Lidköping för en liten shoppingtur. Ett par nya jeans blev det, en stickad tröja som jag dock var ute efter fick jag inte tag i. Men hösten har ju knappt börjat, så jag har väl gott om tid kan jag tänka.
  Ikväll blir det Kväll-a-la-tv. Idol väntar, plus Heroes såklart. Men man får även inte missa andra delen av Vem kan slå Filip och Fredrik. Sist men absolut inte minst så är det favoritserien nummer 1:s dag idag. Onsdag betyder ju nämligen GREEK-dag! Hipp hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0