Sjukt spännande

Har precis fått veckans dos av Gossip Girl & One Tree Hill. Jag säger bara, JÖSSES, så spännande OTH börjar bli. Ska inte avslöja något för er där ute, men jag kan säga, det börjar hetta till!
  Jag tror att jag äntligen har blivit av med min kortvariga sjukdom. Kände mig skit kass förut, men börjar må mycket bättre. Så nu kanske man kan dra till gymmet på torsdag.

Imorgon tar vi studenter på Katedral ännu ett steg närmre den stora milstolpen. Imorgon är det nämligen studentmösseprovning. Nu för tiden kan man ju få hur mycket extravaganza som helst. Olika typsnitt, guld eller silver, strass eller metall. Så hur ska man designa sin mössa? Det är något jag får ta och tänka på.

I övrigt vill jag bara meddela er alla om att jag är hur glad och lycklig om helst! Vet inte vad det är med mig, men livet flyter på allt för bra just nu. Eller är det bara god karma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0