Självaste Citizen Kane

Sitter här med feber och ipren i kroppen, som hela tiden försöker vinna över varandra i armbrytning. Ja det är i alla fall så det känns. Ena stunden känner jag mig frisk, i nästa stund inte.
  Samtidigt som jag försöker brottas med min lättare sjukdom försöker jag också få till en bra filmanalys på klassikern Citizen Kane. Men vad 17 ska jag skriva? Hur kunde filmen bli en av de bästa i världen? Det är för mig en gåta. Visst, bra film osv. Men den tilltalar mig inte precis. Så innan dagen är slut ska jag i alla fall försöka skriva en MVG-analys för att sedan kunna lägga filmen och "rosebud" bakom mig. Undrar hur det går!

Även om jag har feber i morgon så tänker jag gå till skolan, ha körlektion och gå till gymmet. För jag vägrar att vara sjuk! Det är för mig oacceptabelt i denna stund.
 Btw, Brians bilder från cK blev grymma. Puss på det!

Kommentarer
Postat av: axel

du ska ju inte träna om du har feber, det är du medveten om va? :)

2008-09-07 @ 19:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0