IDOL 2008

Jag älskar Idol. Förut har jag varit jätte emot det, men nu älskar jag det. Den nya juryn är underbar. Bagge är otrolig, tänk att få gå på bio och ha popcorn-krig med han liksom. Årets deltagare är sjukt bra, eller ja vissa i alla fall. Personliga favoriten är Lars, men Kenny finns också högst upp på listan. Hurra säger jag!
  Ikväll har det blivit Idol-tittande och en hel del skratt med Lovisa. Man behöver en dos av henne lite då och då. Även om vi är fullkompligt störda när vi är tillsammans, så är vi ändå väldigt bra.

Annars så hade jag körlektion i morse och det gick som det gick. Lärde mig i alla fall att fickparkera, men mitt nya namn från och med idag är "Kärringstoppet", i alla fall enligt körskole-mats. Jag har helt enkelt för bråttom i trafiken. Lovisa, tagga ner!
  Nu ska jag se veckans OTH och GG, sen är det dags för sängen. Kl 10.00 imorgon infinner sig nämligen SkLT sig på plats i mitt hem för en artikel om min födelsedag. Varför ska just jag bli lokalkändis? Ja fråga mig inte!



tv4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0