HIPP HURRA!

Hipp hurra, för idag är det min födelsedag!
  Ja idag gäller det, dagen som man väntat på så länge är äntligen här och jag känner mig hela 1 cm längre. Det är inte illa det. Gårdagen blev hur bra som helst. Vilket födelsedagsfirande alltså!
Kvällen startade hos Mattias med lite sköna människor tillsammans med Elin och Sara. Vi tog taxi till Carro för att fortsätta vårt förfestande och det blev hur bra som helst. Jag säger bara, Daniel och jag kickar ass på partydanser. Roliga saker som hände hos Carro i övrigt var när Sara brände hål på Malins strumbyxor med en cigarett, Daniel gjorde alla konsekvenser i bordsspelet Sanning-eller-Konsekvens och massa annat.

Ja när klockan var 23.20 så var jag ju nästan 18. Men vakten på stadt kollade bara på mig och mitt leg och sa;
"hehehe, ja lilla du, tiden är tiden va, försök igen om 40 min" Så då var det bara att ställa sig sist i kön men 00.02 så kom jag in på stadt som nybliven 18-åring. Tack Jonsson och Axel för skönsången.
  Inne på stadt var det hur kul som helst, även om jag levde på känslan att vara 18 ganska så mycket. Jag har i alla fall upptäckt en ny värld, 18+-världen!  Så mycket roligare.
 Det blev väntan på buss i kylan tillsammans med götenegrabbarna och en otrolig skön bussresa hem.

En HIMLA bra pre-birthday, så att säga! Idag blir det kalas igen och jag ser fram emot lite presenter.
GRATTIS PÅ MIG!



bild på mig som 16-åring dagen till ära!

Kommentarer
Postat av: Palmer

Men Gratttiss dåå !! :)

2008-09-28 @ 12:57:04
Postat av: CKB

nu funkar inte Emmas konto har du ngt clearingsnr

har provat många gånger nu... vilken bank??

natti nattti

2008-09-29 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0