En ganska bra tisdag

Jag brukar ju hata tisdagar. Tror att jag har nämnt det i denna blogg hur många gånger som helst. Tror inte ens fingrarna räcker till när jag ska räkna. Jag hatar de, tisdagarna alltså. Men idag, verkar karman, livet och skolan vara på min sida. För dagen har faktiskt varit helt okej. Italienskan var rolig, Religionsprovet gick bra, Filmkunskapen lät mig se ännu en mycket intressant och bra film.
  En bra dag helt enkelt. En bra dag,  med bra sällskap. En bra tisdag. Idag har jag lärt mig att man inte ska klaga för mycket. Klagan gör livet bara värre och det är inte värt det. Så jag tänker ge upp den tankegången nu, jag ska ge upp det negativa och bli positiv. Det måste väl vara en bra idé?

Jag såg precis senaste avsnittet av One Tree Hill, säga vad ni vill. Men dagens avsnitt fick mig att tänka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0