dagen-efter-en-kväll-på-olins-lördag

Det är lördag och det är dagen efter Olins och inspark. Det blev en mycket lyckad kväll i alla fall. Stort tack till Rawan som fixade en sjukt bra förfest. Hela kvällen blev senare grymt bra, tack Daniel/Palmer för de fina rave-banden och tack till alla andra som gjorde kvällen kanon!
Olins var mer packat än vanligt, iaf när det gäller gymnasiediscon. Men men, det är väl trevligt att det dyker upp folk. Men att stå i kö i 45 min för att få sin väska är INTE bra. Tur man hade hjälp!

Det blev en mycket trevlig och rolig kväll, som slutade med deeptalk med Daniel. Sånt är det. När somnade jag? Det är en otroligt bra fråga som jag inte ens vågar tänka över. Men att jag sov runt 5 timmar märks nu. 18-årsdagen väntar ju dock med stormsteg vilket betyder att det kommer bli fler sådana här kvällar fram över. Men just nu så vill jag njuta av året som 17 lite till.
Ikväll blir det jobb, synd bara att febern har gripit tag i mig, men ska försöka mig på att jobba i alla fall. Det som inte dödar, gör en starkare. Är det inte så man brukar säga?

btw. väldigt stort tack till den människa som igår trampade mig på foten med sin stilettklack. Jag tackar åt min mycket blåa fots vägnar. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0