borta bra men hemma bäst

Nu kommer jag befinna mig utanför mitt hem ett par nätter. Vilket leder till att jag inte har jättestor tillgång till dator. Men ska iaf försöka blogga lite. Imorgon blir det fika, gymmet (äntligen) med Linnea (afro&yoga) och sen sova/hundvakt med emma. Vilken mysigt torsdag. Ja och framförallt den årliga SP-brännbollen och det verkar som att Sp3b går inte för att vinna.
  Fredag blir det engelska-c, vilket inte ses fram emot. Går ju rykten om att halva klassen har hoppat av kursen och att vi ska skriva om uppsatsen på fredag. Inte så roligt precis. Men ser i alla fall fram emot eftermiddagen, då det blir Italienska och sen mys med Linnea i hennes sommarstuga. Fredagkväll väntar något som förhoppningsvis ska bli en tradition i framtiden. Kräftskiva-a-la-NTV. Tror vi kommer få sjukt skoj, för det brukar vi nämligen ha.

Nu vet ni lite vad som händer, ifall jag nu inte skulle hinna blogga, eller om jag inte finner någon dator.
Ska sova nu, vi hörs. Tills dess ha det bäst (eller hur var det dem sa på Bolibompa?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0