Vintern har lämnat fotspår på trappan

Fått en god natts sömn och en riktig sovmorgon. Just sett klart på inspelade Oskyldigt Dömd, det är ju faktiskt ett av veckans måsten. Men när jag klev upp ur sängen denna morgon och drog upp rullgardinen insåg jag att hösten har gått över i tidig vinter. Kanske är det växthuseffekten som lagt sitt kort i spelet, men det fanns i alla fall snö på marken idag den 30 oktober. Oj nu när jag skrev dagens datum insåg jag att det igår var 10 år sedan Göteborgsbranden. Skrämmande det där, hur fort tiden går!
  Men i alla fall. Dagens väder gav mig inspiration till en fotorunda. Kanske är det det som står på dagens schema? Ett av dagens ämnen är i alla fall pluggning på hög nivå och att umgås med Lovisa. Har inte träffat henne på typ 2 veckor. Det är dags nu. Klockan är tjugo i tolv, det är torsdag, halloween väntar och lovet är snart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0