vilken underbart härlig morgon

Solen skiner och fåglarna kvittrar, endast några få löv finns kvar på träden och luften är kylig. Det är höst! Okej det där kanske lät lite kliché, men ärligt talat så beskriver det denna morgon i minsta detalj. Sitter här framför datorn nyss hemkommen från Lidköping och njuter av en riktigt bra början på lovets andra dag. Körlektion kl 9 i morse som gick hur bra som helst, för att citera körlärare Mats; "Idag kan du vara stolt över dig själv, kör du såhär i fortsättningen blir uppkörningen inget problem". Åh tack! Det betyder ju att körkortet bara kommer närmre. På tåget hem fanns en otroligt snygg tågchafför som jag aldrig skådat tidigare, bara det förgyllde ju den annars ganska tråkiga 20-minuters resan hem. Framför mig satt två vilda små barn, ärligt talat länets sötaste unge med rikets skönaste skratt. I det läget Älskar jag barn!

Nu väntar lunch tillsammans med mamma och sen packning inför en kort tripp till småkusinerna. Barnvaktning och övernattning hos Ellen och Valter ikväll. Mysigt! Imorgon blir det bad i Skara badhus och sen lunch/plugg med Axel och Daniel. Jag kan inte annat än att säga att jag Älskar LOV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0