vilken höstig lördag

Varit vaken nu ett par timmar, eller ja, en timme faktiskt. Blev en riktig sovmorgon efter gårdagens utgång. Riktigt mysig och rolig förfest hos Madde och Pierre, tack så mycket! Sen blev det utgång på Stadt i lkp. Lovisa hade dock glömt körkortet, så hon och magnus drog hem, tråkigt nog. Så till stadt begav sig Jag, Madde, Therese, Sandra, Gustav och Majsen. Var dock väldigt lite folk och kass musik, men vi kunde underhålla oss ändå.
  Tack Johan som valde att hämta oss mitt i natten, mat från Schell var perfekt vid 02.00-tiden.

Härlig höstlördag det här, det blåser, ser ruskigt kallt ut och molnen täcker solen så där underbart. Ne ärligt talat, ge mig höstsol och värme, jag vill ha en fin höst. Men tack vare vädret blir det istället en innedag med fika, film och stjärnor på is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0