Varning för nervositet!

Härlig. Lycklig. Sol. Regn. Sovmorgon. Körlektion. Onsdag. Mitt i veckan, lillördag. Faktiskt ganska mycket som påminner om lördag idag. Sovmorgon, sömn på 10 timmar, vilket inte är vanligt under skolveckan. Endast två lektioner vilket ger känslan av att nästan vara ledig. Nu blir det tv-serie-kikande, OTH, Greek och GG, så jag vet vad jag har framför mig den närmsta 1 ½ timmen.

Men det är ju inte fenomenet lillördag som ger Varning för nervositet. Idag har nämligen jag, Lovisa bokat teori och uppkörning.

Samtal med Vägverket:
- Hej och välkommen till vägverket
- Hej, mitt namn är Lovisa och jag skulle vilja boka teori & uppkörning i Lidköping
- Okej, ska vi se här...(dröjer ngr sek) 23 oktober, blir det bra?
- Öhm... det känns ganska snart (jag kollar i kalender, DET ÄR JU IMORGON)
- Okej, då tar vi en tid längre fram. Blir "pip" bra? Teori & uppkörning!
- Det blir perfekt. Tack så mycket!

Så ja, det blir ingen uppkörning eller teori imorgon. För då hade jag lätt kuggat, iaf på teorin.
För jag har ju som vanligt inte börjat plugga i tid. Men nu ska jag ta tag i mig själv och plugga som 17.
Men min enda ledtråd blir, JAG HAR KÖRKORT INNAN JUL!  (om jag inte kuggar fler än 3 ggr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0