min egna secondhand

nilson.com


Ja, man behöver bara öppna garderoben och gräva lite längre in. För där inne, bakom allt det nya finns sånt som man inte använt på några år. Så är det i alla fall i min garderob. Har man då tur, så har man inte lagt på sig för mycket, eller åt det andra hållet, så de där gamla, vad man förut sett som trasor, passar och är hur snygga som helst. Perfekta för att fixa stilen. Det här gjorde jag igår, dock inte i min klädgarderob, utan i skogarderoben. Jag har länge letat efter ett par svarta skinnsneakers, men har inte hittat några som duger. Förutom de nya conversen som är hur snygga som helst med ny design och allt. Men i alla fall, igår när jag rotade igenom garderoben hittade jag ett par svarta skinnsneakers bakom alla andra skor. De passar perfekt och efter en snabb tvätt ser de härligt slitna ut. Hurra!
  Där längst in i garderoben fann jag också ett par timberland-kängor (beiget skinn, ni vet) som var moderna för typ hundra år sen. Men nu står ju kängor högst upp på modelistan, så de kanske också kommer till användning någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0