Mannen, myten, legenden

Det krävs faktiskt ett nytt inlägg. Mannen, myten, legenden, finns egentligen inget annat som beskriver honom lika bra.
  Nu undrar ni säkert vad jag babblar om, men ämnet är Muhammad Ali,  detta beror på att jag precis i dagarna sett filmen om honom med Will Smith i huvudrollen (där Smith borde fått en Oscar för sin enastående prestation), plus dokumentären When we were kings.
  Måste bara säga, VILKEN MÄNNISKA. Snacka om förebild. Det går inte med ord att beskriva hur enorm denna människa var på den tiden och vad han betydde. Han ligger på listan över manliga förebilder
1. Al Pacino
2. Muhammad Ali
3. ?

Ja, vem kommer på tredje plats, det avgör framtiden.

TIPS:
 "Ali" och "When we were kings", du kommer tänka på ämnet i flera dagar.



Kommentarer
Postat av: Palmer

Jag vet ju iofs att jag kommer på 3:dje platsen :)!

2008-10-21 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0