Konstigt tycker jag




Fredag den 17:e, skulle lika gärna kunna vara fredag den 13:e. Allt har nämligen gått emot mig idag. Började morgonen med att vara hur trött som helst och väldigt opigg på dagens äventyr. Begav mig i alla fall till Kinnekullering för att halkköra. Allt var frid och fröjd, sen bröt helvetet lös skulle man väl kunna säga.
  Orkar inte ta allt i minsta detalj, men inget gick som det skulle under en halkkörning, jag fick åka själv i en bil som var rent ut sagt Störd, walkietalkie'n ville inte fungera och gråten var nära ett antal gånger. Med stöd från nära och kära via sms gick allt i alla fall bra och till slut blev jag godkänd. Tack!

Något annat som är rent idiotiskt är hur det kan brinna på vår skola 4 ggr på 2 veckor. Första gången (ca 2 veckor sen) brann det på en toalett och brandlarmet gick. I onsdags gick larmet ännu en gång och det visa sig att en rökdetektor fått fnatt på Livs. Idag när jag inte var i skolan gick brandlarmet två ggr och det brann på en låst toalett, så alla fick åka hem. Jösses säger jag bara! Vad händer egentligen?
  En tredje sak, roligt att ni fortsätter kolla bloggen även när jag inte skriver. Det verkar som att antalet läsare håller i sig även om jag i skriver, men jag lovar, jag ska bättra mig!

Verkar också som att det har blivit kalabalik i vår klass ännu en gång, men blir jag förvånad? Nej.
  Nu ska jag sova en stund, för ikväll är det utgång tillsammans med Lovisa, Magnus och Gustav + lovisas polare. Något som verkligen är värt att se fram emot. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0