Kända födelsedagar

Jag fick för mig att kolla upp vilka kändisar som fyller år på just min födelsedag. Inte mycket lycka funnen, må jag säga. Det är ju trevligt att man känner igen i alla fall ett namn, Hillary Duff. Men roligare än så blev det inte.
  Gamla gubbar man aldrig hört talas om. Vem skulle man vilja fylla år samtidigt som då? Ja du det är en bra fråga. Eftersom en av de största förebilderna fortfarande är Al Pacino så kanske det vore häftigast. Tänk att ha födelsedagsparty med honom liksom. Men Anders Bagge vore inte heller helt fel faktiskt. Mysigaste människan man kan tänka sig tror jag, om jag inte skulle ha kalas med honom så skulle jag i alla fall vilja ha kudd-&-popcorn-krig med denne idoljurymedlem.
 Sist men inte minst, Filip och Fredrik, finns det några roligare personer? Det hade ju varit drömmen.

Här är listan över; personer-jag-helst-skulle-vilja-fylla-år-samtidigt-som
1. Coolaste partyt - Al Pacino
2. Mysigaste partyt - Anders Bagge
3. Absolut roligaste partyt - Filip & Fredrik

De här fyller egentligen år på min födelsedag: famousbirthdays.com (checka in vem som fyller år på din födelsedag)

Kommentarer
Postat av: chipp

det är ju ändå rätt cool att fylla år samtidigt som Brigitte Bardot!

2008-10-29 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0