jag ber om ursäkt

GÅRDAGENS FÖDELSEDAGSBARN: Christopher (18)
DAGENS FÖDELSEDAGSBARN: grannflickan LOVISA (19)

Stort grattis till er!



Jag ber om ursäkt!
Ja det gör jag faktiskt. Men jag har verkligen inte hunnit skriva här det senaste. Tiden har rullat på, sysslorna har tagit sin tid och skolan går sin stilla gång. Men jag är grymt skoltrött och har haft hjärnan fullproppad det senaste. Kan jag äntligen se klart nu? Jag hoppas det.
  På begäran tar jag i alla fall tag i bloggandet nu. Detta inlägget blir kort och gott inte mer än så här. Förutom att det kanske är lägligt att berätta att mina första veckor som 18-åring inte har givit mer än en cider till maten på en kinarestaurang. Men sånt är det, är man inte rökare eller snusare, så kan man ju inte riktigt utnyttja sin nya ålder på ett enkelt sätt. För det är ju inte dags att gifta sig ännu och tatuering får vänta. Så, sålänge nöjer jag mig med att vara lite äldre och leva på tanken att jag faktiskt är myndig och har rösträtt, Wohoo!

Imorgon är det Katedralskolans första studentmiddagen för detta år, gott folk!
Det lär ju Kanakas-skoj och mycket folk, hurra.

Btw, idag tog SP3B skolkort, vi var utklädda till politiska/religiösa ideologier.
Jag var soffpotatis & politiskt oberoende. SP3B - vi är som politiken, splittrade!

Nu ska jag lyssna på Beatles och plugga italienska, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0