freaky friday

Ljuvlig sovmorgon. Vaknade vid 11, drog upp rullgardinerna, öppnade fönstret och kröp tillbaka under täcket. Finns inget härligare än frisk luft precis när man har vaknat. Nu däremot har klockan redan hunnit bli kvart över 12. Ska ta tag i mig själv och fredagsstäda faktiskt, även om det inte är roligt så behövs det.
  Har fått ett jobb erbjudande idag, får se hur det går med den saken. I eftermiddag däremot blir det jobb hos Carina, catering i Holmestad om jag inte minns fel. Fredag betyder också Halloween-party, men utklädnad. Är det ens Halloween idag? Aja strunt samma, jag har lagt över ansvaret ang utklädnad på Henke, så jag vet inte vad jag ska vara utklädd till fören jag infinner mig i lokalen. Men men sånt löser sig alltid. Det lär ju bli en riktig freaky friday i vilket fall som helst.
 Dansbandskväll på Olins ikväll också, det är faktiskt något som lockar. Tänk att få svänga sina lurviga till Date tillsammans med 40+:are, det vore nåt va!

Vi får se hur kvällen slutar, men jag är fullt övertygad om att den kommer sluta hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0