ett högt berg med barnlekar

Åkte ju som sagt till småkusinerna igår. Hade det hur mysigt som helst. Spelade spel, läste bok, lyssnade på musik och bara myste. Så där som det ska vara med små barn. Att sova i samma rum som en liten femåring som kommer tassande på den ytterst tidiga morgonen och säger att det är dags att gå upp, är en otroligt mysig känsla!
  Det blev dock en ganska sen morgon idag, fick sova till hela halv nio. Vilket är otroligt!

Förmiddagen spenderades på Skara badhus och det är fantatiskt att se hur barns ögon lyser när de upplever något spännande. Visst det tog tid innan vi vågade ta oss ann vattenrutschkanan, men jag minns själv hur det var efter första åket som liten, man ville bara fortsätta känna sig fri och åka vidare i all evighet.
Som Magnus påpekade idag "Jaså vattenrutschkanan, visst finns det inget mer överträffande?", okej han sa det såklart med sarkasm i tonen, men ärligt talat. För ett litet barn kan det inte finnas något mer befriande.
  Efter att ha lämnat barnen och moster så blev det häng med Palmer, Axel och Daniel. Magnus gjorde oss även sällskap senare. Jösses vad jag tycker om er grabbar, ni kan aldrig få en på dåligt humör!
 Befriande känsla att besöka gymmet idag också, var ett tag sen nu. Jag älskar gymmet, för otroligt nog känner jag mig piggare efteråt än innan. Hur skönt som helst!

Idag har jag grävt fram barnet i mig själv, det hoppas jag att ni också gör någon dag...(snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0