en stor frustration

Fotosyntesen gapar mot mig från anteckningsblocket. Jag kan den inte ens utantill. Borde man inte kunna det i trean på gymnasiet? Jo det borde man, men det kan inte jag. Valde inte jag samhäll för att slippa naturämnena?
  Det känns som att jag har 100 böcker på huvudet som tynger ner mig. Ärligt talat, vem fan bryr sig om alkyner, enkelbindningar och fotosyntes? Inte jag i alla fall. Jag är hur trött som helst, men jag MÅSTE plugga, vilket gör det ännu tråkigare. Jag hatar Naturkunskap, jag hatar kemi och jag önskar att periodiska systemet kunde fastna i min hjärna!
  Stor frustration att jag sitter här hemma med näsan i naturboken när jag kunde befunnit mig i Skara och sett hockeyderbyt, Skara-Lidköping.

Jag går och lägger mig. Jag ger helt enkelt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0