en måndagströst för vanligt folk

Då var det söndag igen, ångsten ligger återigen som en klump i magen. Jag orkar inte med skolan, men det är ju lov om en vecka så man får väl ändå försöka hålla ut. Denna veckan däremot är HUR STRESSIG SOM HELST;

måndag: engelskaredovisning, träning, infokväll på Tegla för 9:orna
tisdag: filmanalyser måste in(senast!!), italienskaprov, träning, mop's musikfestival
onsdag: naturprov-kemi, filosofiredovisning, träning(?)
torsdag: NTV-möte, biljettförsäljning till Höstbalen
fredag: STORT FRÅGETECKEN

Ja som ni märker har jag planerat in lite För mycket denna veckan, men jag får väl skylla mig själv. Det är i alla fall söndag, vackert väder och en riktig höstdag, en dag jag inte kan utnyttja på grund av en miljon läxor. Jag vill ha lov, Halloween, Höstbal och sovmorgon.
 
NU: Måndagströst - Kungers, i öronen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0