american-to-be

En skön vintrig promenad med Lovisa. Blev en hel del prat om USA och hennes family-to-be. I Februari åker hon och stannar i 13 månader. Chicago är platsen och familjen verkar super. Är verkligen glad gör hennes skull.
  Synd dock att jag inte kan hälsa på henne där borta i Staterna, pga min Italien-resa nästa höst. Men som sagt, det går ju fler tåg har jag hört. Så chansen till en USA-resa lär nog komma igen tror jag! Bara för att vi kommer befinna oss på olika kontinenter i över ett år betyder inte det att vi kommer skiljas åt. En gång barndomsvänner, alltid barndomsvänner.

Nu väntar det matlagning igen. Helt seriöst, kanske kock är mitt kommande yrke? Senare får det nog bli ännu ett fotbad och varm choklad, för att inviga vintern!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0