vet du att...

med den inledningen har jag nu tagit mig igenom en sammanfattning av teoriboken (ca 100 ggr) och jag känner mig redo för teoriprov faktiskt. 15.15 i morgon, Mariestad, I'll be there! Hoppas jag... Emma trodde ju sig känna ett uns av maginfluensa idag. peppar peppar.
  Det blev i alla fall fika idag på Gustafssons. Tillsammans med Linn K & Moa. Det blev ett 2 timmar långt samtal lite drygt tillsammans med Moa & Emma, mycket mysigt! Jag tror tjejer är bäst på hemligheter.
Sen blev det boxning och jag måste säga att jag är lite besviken. Var taggad som 17 och vips så var passet slut och jag var inte ens trött. Attans. Testar samma pass nästa vecka. Blir det inte bättre då, får man väl gå på ett lite hårdare boxningspass utan ett "nybörjare" framför.

Annars säger ryktet (Axel) att Närsom är sålt. Vad händer då med föredetta Ann & Annas, nuvarande Närsom. Kommer det bli ännu ett mysigt & nytt café. Det får vi väl lämna åt ödet. Annars tackar jag för mig och önskar Emma lycka till på körlektionen imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda Livh

Men Lovisa. Ta IIII då. ;)

2008-11-26 @ 00:49:33
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0