vad är det för en dag? Ne det är ingen vanlig fredag...

...för det är brandfria fredagen idag, hurra hurra hurra! Ja, så är läget. Ingen brand. Ingen väntan ute i kylan. Ingen kalabalik. Hurra! Det blev en bra fredag trots allt.
  Inledde morgonen med American Beauty på engelskan. Jösses! Jag säger bara det, konstigare film har jag nog aldrig sett (förutom the time before her eyes, som var konstig på ett annat sätt) I American Beauty är alla karaktärerna bara helt wacko, hallå? finns det något vettigt i huvudet på er? Det verkar inte så. Era hjärnor verkar vara fyllda av knäck, ärligt talat. Men filmen är störtskön, sjukt skojig på ett märkligt sätt. Det gillas!

Annars så kryper träningsvärken runt i kroppen som en fluga på en glasruta. Jag har nog ont i varenda muskel efter 4 hårda träningspass denna veckan! Men det är det värt, älskar känslan av träningsvärk, då vet man att man har presterat.
  Öppet Hus på Katedral imorgon, kom dit och se esteterna dansa, käka pepparkakor & drick julmust på samhäll och kolla in alla programmen förstås. Jag är där och promotar SP journalistik. HURRA vad bra!!

NU Idol, kärlekstema såklart! Heja alla utom Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0