skolkatalogen är här och uppdaterad!

Nu har den äntligen tagit sin plats i brevlådan och den är mer efterlängtad än någonsin. Skolkatalogen 08/09. Den är uppdaterad och pimpad till högsta grad. Ettorna är ju nya såklart, treorna har kommit med nya idéer om utklädnad och tvåorna gör sig bara snygga genom att klistra på ett leende. Nya föreningar, en ny elevrådsstyrelse och FÄRGBILDER!
  De har övergivit det traditionella svartvita och kostat på fotosamlingen bilder med färg. Bra eller dåligt? Ja ärligt talat blev jag positivt överraskad.

Sp3b - Vi är som politiken splittrade. Kortet blev faktiskt grymt bra i sin helhet och det finns egentligen inte mkt att klaga på. Det känns dock inte riktigt lika roligt som vanligt att få skolkatalogen, man är nu äldst och det är sista kortet. Man bryr sig inte så mycket om hur man ser ut. Bara kul att ha den. Egentligen är det ju bara en samling foton på människor man ser i princip varje dag ändå, fast på papper. Även om du blundar eller gör en rolig min så vet ju alla hur du ser ut in real. Så varför bryr man sig då så mycket om resultatet? Jag vet inte.
  I år är jag soffpotatis och politiskt oberoende på kortet, iklädd snobbenpyjamas och tofflor med en chipspåse i handen ser jag allmänt knepig ut med mitt konstiga ansiktsuttryck. Men vem bryr sig?

Lätt bäst i årets katalog blev i alla fall Studentnissestyrelsen. Själva kortet går inte att förklara, kan bara nämna att det är sjukt roligt. Men ja, ikväll innan man somnar blir det väl till att titta igenom katalogen (i år lila & rosa på utsidan) och se om man hittar några intressanta typer man inte sett förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0