Otrolig fredagsunderhållning

Efter att ha suttit framför tv:n sen kl 20.00, samtidigt lyssnat på grymma idoldeltagare kan jag nog faktiskt säga att det var rätt att Lars lämna, även om jag hade hoppats på Johan. Jag ÄLSKAR rock-idol, som sagt det finns en liten rocker i oss alla, även i söta lilla Alice. Och återigen, Kevin är kung!  Det blev också matlagning-a-la-lovisa idag igen, far och jag fick smaka av fläskfilé & färskpasta med grädd & chilisås. Blev skitgott faktiskt.

Men i alla fall nog om detta. Sitter och tänker över amerikanska valet. Barack Obama, YES WE CAN. Nya Kennedy? Jo kanske. Men det har nu spekulerats i vem Obama skulle kunna vara lik. I ett uttalande igår sa Silvio Berlusconi att Obama verkar vara en ung snygg och solbränd kille. Annars kan man dock jämföra den nye presidenten med Byggare Bob, en man som på nytt försöker bygga upp ett samhälle. Can we fix it? YES WE CAN, som Bob the Builder skulle sagt! Är det härifrån som Obama fått sin inspiration, tveksamt, men sött!

Höstbal imorgon. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser din blogg ganska ofta, men jag saknar bilder! Ha med MER personliga bilder så blir bloggen lite snyggare och lite roligare att läsa. Då du kan hänvisa till en bild eller flera.

2008-11-10 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0