nervositets feber?

Ännu ett brandlarm idag. SNÄLLA, vad är det här? Idag var d et i alla fall falsklarm, så det var väl ett steg i rätt riktning kanske. Annars så har dagen mest gått åt till att vara dödens nervös inför uppkörning/teori och allt annat jobbigt just nu. Ärligt talat, jag hinner inte med skolan, vänner och mitt vardagliga liv. Förlåt allihop, jag ska bättra mig, så snart körkortsskiten är över... jag lovar! Men just nu tycker jag att jag har rätt att vara lite frånvarande, rätt att vara i min egen glasbubbla.
  Jag tror att jag håller på att bli sjuk, inte psykiskt alltså, utan fy siskt. Feber eller någon sån skit! Jag ska ta tempen nu, ta en ibumetin, krypa ner under en filt i soffan och se slutet på fotbollsgalan. Kanske ta en kopp oboy också, det är jag värd!



Var på ARN-utställningen i Skara idag.
Från och med idag vill jag ännu mer bli film/tv-producent, ve rkar sjukt skoj och underhållande!

jag vet, gammal bild, men passar in på dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0