lalala dansband!

Jobb och party på hög nivå igår. Blev dock ingen längre vistelse på den tänka Halloween-festen, utan större delen utav kvällen tillbringades på Olins. Det blev dansband så det heter duga och kvällen blev förvånadsvärt bra faktiskt. Vi 7 personer var väl typ de enda på Olins under 25. Man kan säga att vi sänkte medelåldern betydligt när vi anlände.
 Sen kväll dock. Hemkomst vid 4 och somnade framåt morgonkvisten. Men det är väl så det ska vara antar jag.
Spenderade natten hos Emma och vi vaknade inte fören halv två idag, vilket gjorde att hela dagen försvann.
  1 kg godis ikväll, middag tillsammans med familjen och moster med familj. Nu stjärnor på is, sen sova!

Kvällens roligaste händelse blev dock på bussen hem. Robban körde och Emma & jag hade totala skrattanfall hela vägen. När vi svänger in i Götene och möts av en bil hör vi chaufför-robban kläcka ur sig "Jävla "pip"-huvud, blända av då". HAHA jösses vad jag skratta, när Emma sen halkade på en isfläck direkt efter avstigning visste jag inte vart jag skulle göra av mitt skratt. Otroligt bra avslutning på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0