intryck & avtryck

Efter några riktigt intensiva dagar kan jag äntligen andas ut. Det har varit knep och knåp in i det sista med Höstbalen och i lördags smällde karamellen. Det blev kanon, trots att kvällen avslutades med Afasi & Filthy på Olins.
  Vackra klänningar, smoking, 3-rätters, bra vänner, musik och jäkla massa skratt. Detta älskar jag med Katedral, gemenskapen! Vill tacka alla som gjorde kvällen hur bra som helst.
  Imorgon är det Nationellt prov i Svenska B. Intryck och avtryck. Fördomar speglas mot de verkliga fasaden. Efter 5 timmar imorgon hoppas jag att jag har åstadkommit en jäkla bra uppsats, för ämnet går inte att ifrågasätta, bara utvecklas!
  Vad får vi egentligen våra intryck ifrån? Och vad är det som stämplar av våra avtryck?

Idag fick jag en anonym kommentar ang. bloggen. Jag lovar att ge er mer bilder, det gör bloggen mer verklig jag vet, så jag ska verkligen försöka ta tag i det här. Kameran ligger för tillfället bara på hyllan och samlar damm, inspirationen tog slut för ett tag. Men mer bilder utlovas inom närmsta framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0