Första advent

Godmorgon alla adventsfirare. Nu har första ljuset brunnit lite grann i min adventsljusstake och jul närmar sig med stormsteg, om fyra veckor är vi där. Ute är det grått, regnigt, dimmigt och allmänt tråkigt. Juligt? Nej!
  Igår kväll blev det mys hemma hos Majsen (Mikael) tillsammans med Lovisa och Gustav. Pizza och marängsviss, American Pie Band Camp och Sally. Ja jösses vilken kväll. Fick också möjligheten att titta i De La Gardies skolkatalog, mycket underhållande!  Kvällen bjöd på en hel del skrattsalvor och vid två tiden somnade jag som en sten på min kudde.

Söndag, övningsköra till Skövde nu. Shopping på Elins Esplanad. Plugga religion, islam. Ikväll väntar Wallander och troligtvis ska jag laga mat ur USA-kokboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0