först är störst!

Läste alldeles nyss på expressen, eller om det var aftonbladet att i kvällens avsnitt av "Erik & Mackan" kommer dessa två grabbar att supa sig redlöst fulla för vetenskapligt syfte. Samma programidé har även Filip och Fredrik till Boston Tea Party. När det avsnittet ska sändas är dock oklart för min del. Men hur är det möjligt att två rivaler kan genomföra precis samma idé. Visst måste det i det här läget vara ett stort plus för Erik & Mackan som visar sitt avsnitt före Filip och Fredrik. Synd tycker jag. Men jag säger bara det, hur roliga Erik och Mackan än är, så kommer de aldrig bli lika roliga som BostonTeaParty-UrsäktaRöran-HighChaparall-HejVärlden-OSV-killarna Filip och Fredrik. Något säger mig att de rent av är onödigt att ens försöka sig på något liknande.

Men vem vinner tittarkriget? Vems avsnitt om fylla på jobbet är roligast? Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer kanske inte ihåg att under ett avsnitt av Filip och Fredriks reseprogram så söp de sig fulla enbart för att jävlas med sin producent Pål Hollender. Sjukt kul. På senare tid har Filip även vart full i ett avsnitt av det där programmet när de är i USA. Även det mycket roligt. Så jag VET att ingen slår F:n när det gäller att spela in någon slags fylla. Ciao!

2008-11-16 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0