ett enda stort failure!

Ja då har man genomgått ett av årets största misslyckanden. Jag vet, det borde inte vara pinsamt, jag är inte den första och defenitivt inte den sista. Men ändå finns känslan av skam i mig... okej jag kuggade på körkortsteorin med 1 poäng. EN POÄNG!! det suger stenhårt. Men att jag sen kuggade på 3 enormt små skitsaker på uppkörning får mig att vilja slå någon j*vligt hårt i magen. Jag är arg på alla just nu, även om jag vet att det bara är mitt eget fel. Men visst, alla gör vi misstag. Det är bara att svälja ner skiten och pröva på det igen.
  Men jag säger bara det, det är psykiskt omöjligt för en hispig människa som mig att ha teori och uppkörning samma dag inom loppet av 2h. Det är inte okej!

Men men, bättre lycka nästa gång. Och då har jag gett mig fan på att klara skiten!



Annars så har jag varit på gymmet med Emma och dragit på mig ännu mer träningsvärk. Jag har nu en stum känslan i hela kroppen, från topp till tå. Till och med underarmarna gör ont. Men då vet man i alla fall att man har tränat.
  Imorgon går jag på't igen och på kvällen blir det matlagning & Idol (kärlekstema, heja robin, heja alice, heja kevin) som precis vilken fredagskväll som helst. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0