Är Idol bara ett utseendefixerat kärleksdrama?

Ärligt talat, alla är sjukt grymma i årets tävling, utom JOHAN. Jag är ledsen, men jag tål inte människan... Igår lät han som en katt som håller på att drukna och såg ut som en spindel som håller på att trilla av tråden. Men ändå så går han vidare, okej han hängde löst, men varför går han vidare vecka efter vecka? Okej han har mest fans av dem alla, men vad är det alla småtjejer ser i honom? Okej, dem tycker att han är söt och dem har en liten crush på honom, men hjälper det för att pojken ska gå vidare varje fredagsfinal? Jag är mycket osäker i den frågan.
  Jag säger bara Alice, Robin B och Kevin. Jösses! Fast Anna är ju också bra. Jag har blivit lite av en Idol-fantast här det senaste, följer deras liv på bloggarna och ser deras små webbfilmer på idol-sajten. Har jag gått och blivit en Idol-tönt? Kanske det, men säger som Alice sa i gårdagens program. "Man får vara töntig ibland, det är coolt att vara töntig"

Ikväll blir det jobb på Fotbollsgalan i Götene, spännande? ah kanske det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0