5 idoler hoppade i säng...

...en trilla ner och slog sitt lilla huvud, Peter ringde doktorn och doktorn svara "inga små idoler i sängen vara"
4 idoler hoppade..."
Ah nåt sånt, eller ne inte alls egentligen. Men ordlekar har väl alltid varit skoj.
  Seriöst! När ska Johan åka ur Idol? Okej Johan, du har tusen miljoner fans och kanske lite till, men jag vill faktiskt att du ska åka hem nu. Det är inte okej längre. Jag vet, det är bara en tävling, varför bryr jag mig så mycket? Jag vet inte. Men nu gör jag det, okej?
  Anna skulle stannat, Johan skulle åkt. Jag hissar Robin och Bagges rosa hörselskydd och jag dissar Johans version av Stand by me och att Anna åkte ut.
Följer nu Idol Eftersnack, och ja jag är trött. Sängen väntar, skola imorgon igen. På med vinterskorna eftersom att växthuseffekten har gett upp hoppet om Skaraborg, hoppa i samhällströjan och klistra på smilet. Det är dags att sälja in folk till samhällsprogrammet på Katedral, ditt val!

Peace out & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0