varför inte?

ah nu är man tillbaka igen!
denna gången har jag ingen annan ursäkt än att säga sanningen. Jag var trött på skiten!
Därav inget bloggande på ett tag. Men från alla möjliga håll och kanter har jag hört att bloggen är efterlängtad så nu börjar jag lite smått igen.
  Denna helg har det varit Kullenfestival och MV-bal. Kullenfestivalen blev en enda stor succé fylld av bra musik, härligt sällskap, bra väder, lite sömn, massa jobb, mycket städning och en jäkla massa skratt! Tack till alla 3000 människor som var där och gjorde festivalen till bästa möjliga! Stort tack till NTV som orkat jobba hela helgen. Även tack till The Berndt som var ett bra sällskap under ett par timmar!

MV-balen blev lite av en besvikelse. Jag antar att det berodde på att jag inte sovit mer än typ 2 timmar och var allmänt trött. Jag försökte göra det bästa av situationen och hade roligt till och från! Blev lite sentimental på grund av att treorna snart slutar och kommer lämna en stor saknad efter sig. Annars var det en bra och mycket kall kväll, alla var dösnygga och musiken dunkade. Dock slutade kvällen relativt tidigt för min egen del, men jag hoppas att de andra ravade på långt in på småtimmarna!
 Tack till baldejten Erik och till alla andra som gjorde kvällen, tack till Kråks och tack till MV.


Nu ska jag strax ta en dusch och sen väntar sängen och Stolthet & Fördom!
Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har saknat din blogg! även om jag kanske inte kommenterar så mycket, keep up the good work girl!

2008-08-09 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0