sköna maj.

"Sköna maj, välkommen..." På torsdag har jag bokat in mig på MV-sjungning i Botan och jag längtar till tusen. När man hör MV's ljuva toner i Botan, då är våren här.
  Idag är förövrigt en underar dag. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Det blir fiskpinne-lunch med potatismos och sedan ska jag vara lite kulturell och bege mig ut på Vårrundan med mamma och mormor. Det blir besök på ett flertal fotoutställningar osv.

Det blir inte så mycket pluggande idag heller, men jag har faktiskt börjat, duktig_tjej_90 säger jag! Men som sagt, jag har vettigare saker för mig än att sitta inne i mörkret och plugga. Ikväll blir det återigen jobb och sista dagen man serverar pensionärerna från Skåne/Danmark. Det blir samma jobb-crew som igår och jag förväntar mig många skratt.  Nu ska jag ta på mig leggings och klänning, för att supa in våren totalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0