pickles-premiär

Det var sista dagen på jobbet, 98 gäster sammanlagt vilket är mycket för vår lilla restaurang. Igår var det pickles-premiär på jobbet och vi fortsatte i samma anda idag. Pickles i salladsbordet var en succé. En rolig dag som vanligt, synd bara att solen steker som fan just de dagarna jag jobbar. Sista dagen man träffade Camilla på ett jäkla tag, men hon har lovat att komma och våldgästa oss i sommar. Det har blivit mycket skratt ihop med den tjejen.
  Igårkväll satt Camilla, Sofi och jag och pratade oavbrutet i typ 2 timmar efter arbetstid, enda till chefen kom och sa att vi fick åka hem, vid sådär 01.00. Hehe, ganska roligt faktiskt. Hade nätt och jämt somnat vid 02.00 i natt då telefonen ringde, jag var halvt osocial för att inte säga, DÖ osocial, så det lades på ganska snabbt och jag kunde inte somna om. Jag somnade närmare 03.00 och var helt död i morse när mobilen än en gång ringde, jag la på i bara farten och 10 min senare ringde väckarklockan.
  Innan jobbet igår fick jag också besök utav skaragrabbarna Henke, Martin, Pata och Nicke som hade tagit en tripp till Kinnekulle för att fika. Jag kunde ju dock inte följa med på grund av jobbet, så vi får ta det en annan dag.

Nu är klockan snart halv tio, jag sitter fortfarande med min Konfliktanalys av situationen i Tibet. Om jag ska vara ärlig så blir den riktigt jäkla dålig. Men sånt är livet! Jag orkar inte bry míg om skolan mer, ge mig sommar!
  Imorgon blir det nog ganska soft dag hoppas jag, ute idrott! Ska man skylla på hälsporre? Ne jag får nog vara med iaf. Efter plugget blir det extra-matte och sen tryckeriet för att kolla affischer med Linnea.
Nu måste jag plugga vidare, ta en kopp kaffe så att jag inte somnar i förtid och sen väntar sängen!
Dags att schlö ett söv för att citera Sebastian. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vad glad jag blir när jag läser vad du skrivit! Jag lovar och svär att jag ska våldgästa er snart, för det är ju sååå roligt att jobba med oss :) Lätt att jag kommer läsa din blogg och få veta vad som händer i ditt och Åke P's liv!

2008-05-06 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0