2010 here I come

Jag längtar så innerligt till 2010, jag kan knappt tro det själv.
Första delen av filmatiseringen av boken Bilbo har premiär och vi kommer återigen se Ian McKellen som Gandalf. Min älskade triologi blir äntligen hel!
  Annars så är det vinter-OS i Vancouver och tro det eller ej, men jag ska försöka befinna mig på plats!


Snart är det Hockey-VM också. Älskade NY Rangers åkte tyvärr ur Stanley Cup och Henke måste nu överväga om han ska delta i VM åt Sveriges vägnar. Hoppas Henke fattar rätt beslut!
  Dags för sängen, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Simon

Sjukt tråkigt det där med Rangers. Tvek om Jagr fortsätter nu :/ Apropå ovanstående filmen kan man ju inte annat än att hurra!

2008-05-05 @ 22:33:26
Postat av: Carro

Vinter OS :D

2008-05-11 @ 21:23:39
Postat av: linuzzzzzzzzzzz

du är såå kommenterad. tack för trivsel, tråkigt det där med rangers, men det finns värre saker man kan förlora i...

2008-05-24 @ 02:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0